Bedrijven en organisaties met een duidelijke missie en verhaal, waarom ze doen wat ze doen en hoe ze doen wat ze doen: het zijn deze bedrijven en organisaties die beter worden onthouden door de klant.
Sterker nog: de klantbeleving kan het verschil maken als er een écht verhaal bij hoort. Het is een pré voor veel mensen. Klanten blijven loyaler en bevelen eerder aan. Corporate of business storytelling is daarom een veel gevraagd onderwerp. En wij gaan ermee aan de slag!
Veel bedrijven worstelen met ‘hun’ werkelijke verhaal. Niet het gladde sales praatje, maar de werkelijke drive achter de business. Hoe kom je daarachter en hoe verwoord je dat?
Tijdens het voorprogramma van het Food4Business event in het centrum van de Benelux op 28 mei a.s. geeft Nienke van Bezooijen een korte workshop Corporate en Business Storytelling.
Hierin tovert zij binnen het uur uw hele verhaal naar voren zodat u dit kan toepassen op uw website en in klantgesprekken. “Houd het simpel en echt’’ - dat is de stijl van de workshop.
Iedereen heeft een goed verhaal dat de moeite waard is om te delen. Wat is uw verhaal dat de deur opent naar de toekomst? Ontdek het tijdens Food4Business. Tot dan!
Nienke van Bezooijen