We spreken nog vaak over de ''future of shopping'', maar de toekomst haalt ons in: ontwikkelingen volgen zich razendsnel op, en consumenten passen zich maar al te graag aan. Organisaties en bedrijven blijven echter vaak telkens een stap achter. Hoe zorg je dat je als ondernemer klaar bent voor de toekomst, klaar voor nu?
De wereld van shoppen is compleet veranderd door de digitalisering. De winkel is niet langer in de steden en winkelstraten, maar bezoeken we nu ook met nog groter gemak in onze eigen huiskamer. Hoe kan de winkel dan toch nog dat broodnodige onderscheid maken? Beleving is het antwoord, volgens retail-expert Jorg Snoeck.
De wereld van shoppen is compleet veranderd door de digitalisering. De winkel is niet langer in de steden en winkelstraten, maar bezoeken we nu ook met nog groter gemak in onze eigen huiskamer. Hoe kan de winkel dan toch nog dat broodnodige onderscheid maken? Beleving is het antwoord, volgens retail-expert Jorg Snoeck.
Hoe digitaler de wereld wordt, hoe meer behoefte er komt aan menselijkheid. De verbinding met de hele wereld zorgt tegelijkertijd voor polarisatie. Van mega trend naar consument is de shift die we gaan zien. Software kan daarbij worden ingezet om de beleving te optimaliseren.
Jorg Snoeck neemt je op 28 mei mee in de toekomst van retail en laat je zien hoe je als winkel niet alleen mee kunt komen, maar ook kunt winnen - niet ondanks, maar juist dankzij de digitalisering. Zorg dat je erbij bent! Bestel hier je tickets.